wtorek, 19 marca 2013

YOU BETTER RUN! BETTER RUN! FASTER THAN MY BULLET!

WITAJ ZIMO! (PONOWNIE!!)
Cześć wszystkim! Co tam u Was słychać?
Niestety zima wróciła i ja nie jestem za szczęśliwa z tego powodu... :/
Parę dni temu wybrałam się na spacer z przyjaciółką. Było super, nie za zimno, nie za ciepło, nie padał deszcz. Idealna pogoda na spacer! Wiosno przyjdź, proszę!!! :)
Wczoraj zobaczyłam zwiastun filmu o Katy Perry 'Part Of Me'. Już dawno chciałam obejrzeć ten film. Planuję też zobaczyć film o Beyonce 'Life Is But A Dream'.
Dajcie znać co o nich myślicie jeżeli już oglądaliście. :)
Muszę kończyć. Papa :*

HELLO WINTER! (AGAIN!!)
Hello everybody! How r u? I'm not happy because winter is back! Oh, no...! :/
I was on a walk with friend few days ago. It was great weather. Not too cold, not too warm, no rain. Just perfect! Spring come soon, please!!! :)
I saw a trailer of Katy Perry's movie 'Part Of Me' yesterday.
I wanna see this movie and document 'Life Is But A Dream' about Beyonce.
Let me know what you think about these movies. :)
I gotta go. Bye :*

INSPIRACJE/INSPIRATIONS







✮ ✮ ✮

5 komentarzy:

  1. naprawdę świetne!
    fajny post, bokso że piszesz bloga dwujęzycznie
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Miło również poczytać po angielsku.!! Można się dokształcić. :_) a ja zaprasam do OBSERWOWANIA mojego bloga :
    http://sabina-chodorowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się pytam gdzie ta wiosna!? Co do "Part of me" liczyłem, że pojawi się w polskich kinach no ale niestety ;( Wiem, że jest już na DVD i można kupić z polskim lektorem. Muszę go zdobyć!
    Widzę Britney i Honey <3
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko u cb tyle zimy we wiośnie ;D
    No na szczęście śniegu nie ma, ale temperatura daje czadu ;x

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądałam film Katy Perry "Part of me" naprawdę fajny.Zachecam do obejrzenia,fajny blog. :D

    OdpowiedzUsuń