sobota, 21 grudnia 2013

HAPPY BIRTHDAY!

URODZINY!
Hej!
Dzisiaj mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny!
Pomimo, iż napisałam na nim zaledwie osiem postów, a dzisiaj piszę dziewiąty, to nie sądziłam, że dotrwam do tego roku. Mam dzisiaj niewiele czasu, dlatego ten post będzie krótki. Chciałam podsumować jego działalność troszkę oraz to co wydarzyło się w minionym roku w moim życiu. Według statystyk bloga odwiedziło ponad 1200 osób, oraz ma on 18 obserwatorów, z czego jestem bardzo dumna. W przeciągu tego roku zmieniłam kilka kwestii dotyczących mojego życia. Zaczęłam przywiązywać wagę do rzeczy, które wcześniej olewałam i naprawdę starać się ciężko pracować nad tym na czym mi zależy. Przede mną jeszcze długa droga, ale mam nadzieję, że podołam, i w końcu spełnię swoje marzenia.
Z okazji urodzin bloga, życzę mu kolejnego roku. Mam nadzieję, że będzie on bardziej udany od tego minionego. A Wam chciałabym życzyć Wesołych Świąt już teraz, ponieważ wątpię, że znajdę chwilkę na napisanie do Was przed świętami. W tym roku będę piekła ciasto na święta, więc jedno z moich zeszłorocznych postanowień na Nowy Rok się spełni. Mam już kilka na przyszły rok, ale o tym w następnym wpisie.

Wesołych Świąt życzy Blanka,
xoxo

1 komentarz: